Het zoethoudertje

't lijkt alweer veel te lang geleden, maar ik lijk geen tijd te vinden (of ligt het aan mijn doorzettingsvermogen?) om a) mijn 101 projectjes af te werken en b) er dan ook nog over te bloggen. Vandaar even gewoon een "sneak preview" van wat je binnenkort kan lezen op Sig!s


  • Mijn wekelijkse afspraak met de bakker op de markt gemist, dus zelf de oven in gang gestoken: het spelt zuurdesem brood
  • De trampoline-make-over
  • het pimpen van mijn moederdagcadeau
  • een peuterslaapzakje auto-vriendelijk maken
  • en natuurlijk zullen we ook nog een blik werpen in de vierkante metertuin
Hopelijk tot gauw met de eerste update!

---
It seems so long ago since I last blogged, but I don't seem to find the time to finish all my projects and blog about them. So I give you a little sneak preview, about things to come on Sig!s blog

  • spelt sour dough bread
  • trampoline make over
  • pimping my mothers day present
  • adjusting a baby sleeping bag to wear in the car
  • and of course some views of the garden
See you soon on the first update!

Reacties

Populaire posts