Zo, we zijn vertrokken.

Aangezien ik de laatste tijd een nieuwe verslaving ontwikkeld heb - blogs volgen - wou ik mezelf er ook zo eentje aanmeten. Ik had geen idee wat ik daar dan op moest zetten, want mijn profiel komt nogal overeen met mijn grote blog-idolen, zoals Mme Zsazsa, en ik had dan niet echt het gevoel een meerwaarde te bieden in blogland.
Tot mijn lieftallige echtgenoot gisteren in het heetst van de verbouwingsstrijd de gevleugelde woorden sprak: "ik heb zonet weer een zot idee gekregen".
Nu moet je weten, wij verbouwen. Ecologisch, duurzaam, en vooral: zottekes. De verbouwing is een 20-jarenplan, en de vraag is maar of we die deadline gaan halen. We zijn nu al goed 3 jaar op weg, en de plannen worden maar zotter en zotter.
Dus dacht ik, "ahà, dààr is mijn meerwaarde, de zotte verbouwing!". Dus naast baksels (met bijhorende keukenexplosies, spijtig genoeg), creatieve uitspattingen (al dan niet met het stik- en overlockmachien) en (momenteel compleet mislukt) gemoestuinier, kan je hier ook lezen over die andere passie van mij: verbouwen!


---
And we're off!

My most recent addiction - reading blogs - lead to starting my own. I didn't have the faintest idea what I should blog about, since my profile matches those of my big blogging-idols, like Mme Zsazsa, and at first I didn't have the feeling that I could be of much value in BloggingLand.
Until my loving husband spoke those magical words, in the midst of the struggle of renovating our house: "I just got another crazy idea"/
You should know: we are renovating. Ecologic, durable and especially: crazy. Renovating our house is a 20-year plan, and the question is: will we even be able to get that deadline? We're already working on it for 3 years, and our plans keep getting more crazy.
So I thought: "aha! There's my value! Our crazy renovating plans!"
So beside baking (with kitchen explosions to go with it, unfortunately), creative outbursts and the occasional (currently hugely failing) gardening, you can also read about this other passion of mine: renovating!

Reacties

Populaire posts