Carnaval

Dit keer was ik goed voorbereid. Meer dan een maand geleden had ik al een plan klaar. Ik mailde zelfs om te vragen wanneer Carnaval nu juist gevierd zou worden in de crèche.
Ik zorgde dat ik al het materiaal had.
En toch begon ik er minder dan een week geleden aan. Een week waarvan ik wist dat het heel druk ging worden, en ik dus niet veel tijd zou hebben. 
Gisterenavond legde ik de laatste hand aan het kostuum. Om deze ochtend toch nog aan de ontbijttafel de mouwen in te korten (ik maakte het pak "op de groei", want ik kreeg de terechte opmerking dat het toch zonde zou zijn om zoiets maar "voor één dag" te maken. Hopelijk past het volgend jaar nog!)

Maar het mag er zijn. 







Kan je je inbeelden dat er mensen zijn die op zoiets schattigs jagen? God zij dank is er o.a. Natuurpunt die een voorvechter is voor de vos, en andere dieren!

Ik haalde mijn inspiratie voor het kostuum van internet en tekende het "patroontje" zelf.
---
This time, I was well prepared. More than a month ago I had a plan ready. I even mailed to the day care to find out when they were celebrating Carnaval.
I made sure I had all materials at hand.
And yet... I started less then a week ahead. A week in which I had a lot to do, and not much time at hand.
Yesterday evening I finished the costume. And this morning at breakfast, I shortened the sleeves a bit (I made the costume a little bit bigger because it would be a shame if he would only be able to wear it once)

I'm proud of the result.

Can you imagine there are people who hunt these cute animals? Thank god there are organisations like Natuurpunt, who want a good co-existence between men, foxes and other animals!

I got my inspiration from the internet, but made the "pattern" myself.

Reacties

Populaire posts