Tijd voor een kleine opfrisbeurt / time for a tiny make over

De komende dagen zal ik me wat bezig houden met deze blog wat op te kuisen. Niet dat je er veel van zal merken hoor, 't is meer "achter de schermen".
Wat je nu wél al kan merken, is een duidelijke én up to date ordening van inspirerende blogs. Per categorie! Kijk daarvoor aan de rechterzijde van deze blog. Normaal staan alle bloggers van de vorige en deze blogmeet erin... Moest ik één van jullie vergeten zijn, geef me dan een seintje!

---
The coming days I'll try to clean this blogpage up a bit. Not that you'll notice, it's more "behind the scene".
What you can see already is that I made a categorized list of inspiring blogs. Check out the right side of this page. Normally, all bloggers that attended previous and last blog meet should be in the list. If I have forgotten anyone, let me know!

Reacties

Populaire posts