Warhoofd Woensdag

Vroeger was ik een wandelende agenda. Ik beheerde niet alleen mijn afspraken in mijn hoofd, maar ook die van mijn vriendinnen.
Ondertussen is dat wel wat anders. Ik steek het nog altijd op die "zwangerschapsdementie". Vorige week nog maar deed ik een driedubbele boeking op donderdag.
Voor al die warhoofden daarbuiten: je kan nu een geweldig to do-lijst blocnote van Sig!s winnen! Aan de ene kant een to do-lijst, aan de andere kant een notalijstje ("forget-(it)-not"). Een blocnote bevat 25 vellen.



Laat een berichtje bij de commentaren, liefst natuurlijk met een uitgebreide omschrijving van waarom jij nu zo'n warhoofd bent ;-). En misschien weet je 't al: delen op facebook is een extra kans om te winnen!

P.S.: deelnemen kan tot 20 maart!
---

I used to be a walking agenda. Not only did I keep track of my own dates in my head, but also my friends dates.
In the meantime, some things have changed. I still blame the "pregnancy demention". Just last week, I had a tripple booking on thursday.
For all you chaotic minds out there: you can now win a wonderful to do-list by Sig!s ! On the one side a todo-list, on the other a note list ("forget-(it)-not"). The note book has 25 sheets.

Just leave a message below, preferably with an explanation why you are the world's most chaotic mind ;-)
And maybe you already know:  share on facebook is an extra chance of winning!

P.S.: you can participate until March 20th!

Reacties

  1. HAha slagt helemaal op mij , ik gebruik die zwangerschpasdementie uitvlucht al effe zenne. was ooit een moeder in de crèche die aan mij vertelde dat ze ergens in een onderzoek had gelezen dat je daar tot drie jaar na de bevalling nog last van kan hebben, dus we hebben nog een kleine 2 jaar te gaan en dan moeten we een nieuwe uitvlucht zoeken. De jonge dertigers dementie? Ah zolang we de kids niet vergeten te kleden, eten te geven en van de crèche te halen, mss ook onszelf van eten en kleden voorzien (en die mannen moeten hun plan maar trekken) zullen we er ook wel geraken zeker. En ne goeie agenda helpt naar het schijnt ook, al schrijf ik daar wel veel in, vergeet alleen om er ook gewoon op bepaalde tijdstippen ook naar te kijken.

    oh en top punt van zwangerschapsdementie (op iets van een 37w): op afspraak naar de gyn gaan om daar te horen te krijgen dat je 3uur te vroeg bent, overuigd zeggen "nee, nee das volgende week dat ik pas om half 5 hier moet zijn" en als antwoord te krijgen "nee, nee, mevrouw volgende week moet je hier om half 2 zijn, deze week om half 5" (gelukkig namen ze me er gewoon tussen en was ik toen zelfs veel sneller dan anders weg)
    voila da was de langste reactie ooit (verdient dat ook geen bloemeke?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet het opschrijven. Anders gebeurt het niet. Mijn hersenen vergeten onmiddellijk wat ik niet op papier zet. Soms denk ik dat mijn geheugen in mijn linkerhand zit, aangezien ik info pas onthou als ik ze opschrijf!
    En ik kan me niet eens beroepen op zwangerschapsdementie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijstjes...
    Ik maak ze standaard als ik naar de winkel moet
    en heb ze standaard niet mee als ik er eenmaal ben.
    Een lijstje om eraan te denken waar je de lijstjes hebt gelegd? Misschien een posterideetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warhoofd? Mijn haar staat altijd warrig naar alle kanten, maar zie niet zo goed in hoe ik dat met to do-lijstjes gefixt kan krijgen. Wat betreft het verstrooid zijn: ben al een paar keer met 2 verschillende schoenen op school beland, kom meestal in vrije val uit de lucht gedonderd als ze het over een of ander event hebben, als ik kadootjes een tijdje op voorhand durf te kopen/maken, vergeet ik die standaard af te geven (Tibe zijn kaart ligt hier nog altijd realiseer ik me net. Shame on me, echt erg. In de paasvakantie kom ik sowieso af! :s ) Ik schrijf alles op mijn hand, maar aangezien ik die wel een paar keer per dag was... Soit, op mijn verlanglijstje voor de paasklokken staat al een update van mijn geheugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ eennieuwejurk: zet het al gauw op jouw to do-lijst: je mag je adres doormailen aan koophoekje@sigs.be!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts