Allemaal (dezelfde) beestjes

Ik heb een zwak voor hagedissen. Zo'n schone en elegante beestjes. En die doen zelfs een dansje in de zon, om op te warmen. Hoe vrolijk word je daarvan!
Zo "kruipen" er bij ons thuis 3 lemen hagedissen over de muur.


Onlangs kreeg ik een deurmat cadeau van Thomas. Met hagedisjes!
 En ondertussen prijken er ook twee schone hagedissen op onze badkamerschuifdeur (wat ook wil zeggen dat die badkamer goed opschiet!). Die kochten we een kleine twee jaar geleden in Nepal, zo vooruitziend dat we zijn!

En natuurlijk draag ik er altijd eentje bij mij. What can I say, they're under my skin! ;-)
Alleen zijn ze nog niet aanwezig in de tuin. Er zijn hopen tips te vinden op internet om bijtjes in de tuin te krijgen. Tips voor vlinders. Zelfs tips voor amfibieën.
Heeft iemand tips hoe ik hagedissen in de tuin krijg? Zonder naar het zuiden van Frankrijk te moeten verhuizen?

Reacties

Populaire posts