En de winnaar is...


Bij deze heb ik mogen ondervinden dat het ook niet zo leuk is om een give-away te doen... De massa's en massa's mensen die je teleurstelt als ze niet winnen! (Sorry Eve & Elke ;-) )
Maar niet getreurd voor die horde Sig!s-fans. Er begint langzaam vanalles op te borrelen in mijn onrustige hoofdje, en dat opborrelen begint te kiemen, en wie weet levert dat binnen enkele maanden schone vruchten af. En als 't zover is, dan volgen er zeker nog give-away'kes!

Ik zou zeggen, Lien, dikke proficiat! Die kaartjes banen zich een keer een weg in uw richting.

En aan alle anderen: probeer zeker de receptjes van Lien, Eve & Elke uit. Van de chocomousse kan ik alleszins al beamen dat 't een puik receptje is ;-)

Reacties

  1. Jeej!
    Haha, ik durf te wedden dat Tibe de "onschuldige hand" was. Enkel en alleen omdat hij in het receptje betrokken was, de snoodaard. Desalniettemintegenstaande: DANK!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel, om eerlijk te zijn sliep Tibe op het moment van trekking. Dat en de kans dat hij meteen het winnende naampje in zijn mond zou steken, waardoor de inkt dan weer zou uitlopen en het geheel onleesbaar zou zijn, zorgde ervoor dat het een andere, misschien iets minder onschuldige, alleszins meer behaarde hand geworden is. Maar de trekking is volledig blind gebeurd, dus niks bevoorrechting enzo! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een welgemeende DJUH ;-)
    Ge had u wedstrijsje een paar dagen eerder moeten afsluiten :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts