Winter

Sommigen hebben het met sigaretten. Anderen met drugs. Alcohol. Suiker. TV. Eten. Sporten. De zonnebank. Lijm. Chocolade (ok, ik ook een beetje). Harry Potter (Yep, helemaal!)

Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven een verslaving heb. Hoewel ik jarenlang geprobeerd heb om de draad van het breien op te pikken, lukte het me nooit. Ik gaf het telkens op.  Nu denk ik dat ik die draad niet meer kan los laten. Sinds de zwangerschap van Frauke - ik ging het breien toen nog één allerlaatste kans geven - is er geen moment zonder brei-project geweest. Een kruippakje voor Frauke. Een paar sokken voor mezelf. Een muts. Een sjaal.

Het blijft maar komen, zelfs met verschillende projecten tegelijk. Een muts voor Tibe, wanten en een muts voor mezelf (te klein), nog eens diezelfde muts (op maat), en nog eens een paar sokken.

Bijna klaar voor de winter!




Wanten: Warmest mittens, met geborduurd ofte ge-woolly tattoo-d hert
Muts: Ripley hat van Isolda Teague

Reacties

Populaire posts