De klokkenluider van de Notre Dame cover/ The Hunchback of Notre Dame cover

... en toen was er een herfstweertje, en kwam de regen
... en de keelpijn
... de hoofdpijn
... het ziek zijn

Ideaal om in de zetel te crashen, in pyjama natuurlijk, en tussen het rusten door een beetje te prullen. Van de reacties (op fb en de blog) op wat jullie momenteel lezen (zie hier), was er niets bij wat ik zelf al gelezen had. Dus ging ik in mijn persoonlijke top 3 lijst van boeken graven in mijn hoofd, en kwam ik met een restyle van De Klokkenluider van de Notre Dame van Victor Hugo op de proppen.


Ik was sowieso van plan die restyle te maken, en geheel toevallig kwam ik onlangs op het www een lettertype tegen dat geïnspireerd is door een rozetvenster van de Notre Dame. Kon het nog beter passen?!

Volgende restyle: een ander boek uit mijn top 3 - de Woeste Hoogte...

---

... and then autumn kicked in, and the rain came
... and the soar throat
... and the headache
... and being sick

That's an ideal time to crash in the sofa - in pajama's off course, and between the resting we did some hobby-designing. Out of your reactions on fb and the blog on what you're currently reading (see here), was nothing that I've actually read. So I looked into my personal top 3 of books, and now I've come up with a restyle of The Hunchback of Notre Dame by Victor Hugo.


I was planning to make a cover restyle of it anyway, and out of the blue I stumbled upon a font that's inspired by a rozet window of the Notre Dame. Could I find a better match?!

Next restyle: another one from my top 3 of books - Wuthering Heights...

Reacties

Populaire posts