Altijd tijd... (deel 2)

Het is ondertussen iets meer dan een jaar geleden dat Het Kopjescollectief het licht zag. Toen schreef ik dat ik altijd wel tijd heb voor een nieuw project. Maar tijd is relatief. Het gaat eigenlijk om prioriteit. En prioriteiten, die wisselen nogal bij mij. Van week tot week ligt mijn focus wel ergens anders.

Kalligrafie
Kopjes
Illustreren
Druktechnieken
Bloggen
Tijd verprutsen
Houtsnijden
Naaien
Breien

Van alles wat. Toch is dat Kopjescollectief een constante geweest, het voorbije jaar. En dat resulteert nu in...

Een webwinkeltje!

Ziehier de aankondiging van onze kopjes zelf... (dit is mijn allereerste ervaring met stop-motion en monteren! Mijn excuses als het wat amateuristisch is...)



Over enkele dagen is het zover... dan openen de virtuele deuren van onze webwinkel zich. Je kan ons vanaf 1 november vinden op www.kopjescollectief.be.

Reacties

Populaire posts