Het kopjescollectief op de kerstmarkt: de voorbereidingen

Het plan was er al maanden. Servies beschrijven met kalligrafie, met de gedichten van Katia Van Cleynenbreugel. Samen verzamelden we drie bakken vol servies, zij schreef er een hoop gedichten over. Maanden de tijd. Natuurlijk hou ik het dan tot de laatste weken voor de kerstmarkt van Wakkerzeel om die gedichten en hun porseleinen vriendjes samen te brengen.

Eén bak is al gevuld, met kopjes, borden, schotels en een theekannetje. Misschien dat ik er nog last minute wat bij maak, wie weet. Dit was alleszins hoe ik de voorbije week doorbracht.


En hier vind je de uitnodiging! Ik ben zelf niet zo kerstmarkt-minded, maar voor die van Wakkerzeel maak ik graag een uitzondering. Die is écht de moeite. Kom gerust langs, 12 december tussen 17 en 22u (rond de kerk van Wakkerzeel).


Reacties

Populaire posts