Lolita cover

De mensen die mij kennen, of zij die regelmatig mijn portfolio bekijken, weten vast en zeker dat ik weg ben van patroontjes. Ik hou van patroontjes! En als grafisch vormgever is het een zaligheid wanneer een klant volledig mee is in het idee om patroontjes te integreren in hun project. Zoals deze (zoals ik hem voor de gelegenheid omschrijf) "vintage loving" klokkenmaker.


Ik hou er ook van om te lezen. En toen kwam dit idee in mijn hoofd: laten we die twee liefdes combineren!
Na het lezen van enkele werken van Nabokov, kon ik niet achterblijven met zijn bestseller "Lolita". Het exemplaar van Lolita dat ik heb, net als mijn exemplaar van Pnin, heeft een cover met een jaren '70 schilderij. Het is niet echt mijn ding. En aangezien er zoveel restyles gebeurd zijn van de cover van Lolita, besloot ik mijn eigen versie te maken.


Wat zijn jullie momenteel aan het lezen? Wie weet zijn er werken die me nog kunnen inspireren tot het maken van restyle-covers!

---

Those who know me, or those who regularly visit my portfolio, must know I'm into patterns. I love patterns. And as a graphic designer, I love it when clients go along with the idea of integrating patterns into their project, like the business card of this (how I like to call him for the occasion) vintage loving clockmaker.



I also love to read. So here's a thought that popped up into my mind: let's combine those two loves!
After reading some of Nabokovs work, I couldn't stay behind on the bestselling Lolita. The copy I own, just like my copy of Pnin, has a cover with a seventy-style painting. Not my cup of tea really. And since there are so many different Lolita covers, I made my own version. 


What are you currently reading? Who knows some of the work you're reading might inspire me to do a cover restyle as well!

Reacties

  1. Een vrouwenleven begint bij veertig v Flora Groult :)


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indigo van Catherine McKinley is een heel mooi boek. Zeker voor iemand die van textiel houdt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts