de Vrolijke winnaars!


Om de lancering van Sig!s website, met portfolio van mijn werk en het koophoekje te vieren, hield ik een feestweek ergens midden maart. Nu is de tijd gekomen om de vrolijke winnaars bekend te maken van de drie give aways tijdens die week!

Alle winnaars zijn getrokken door een zeer poezelig en onschuldig kinderhandje (dat - terwijl we dit typen - niet zo onschuldig in mijn gezicht graait en mijn bril aftrekt...). Hoewel ik voor het To Do-lijstje ook graag was afgegaan op de redenen waarom iemand het to do-lijstje mocht winnen, daar zitten toch wel pareltjes van verhalen tussen de comments ;-)

Maar, zoals zoonlief de naampjes getrokken heeft, daar houden we ons aan:
**tromgeroffel**

De Dierbare Dinsdag postkaartjes gaan naar: Eve(n) genaaid!
De Warhoofd Woensdag To Do-lijst gaat naar: Een nieuwe jurk!
De Vrolijke Vrijdag Poster gaat naar: Marleen!

De gelukkigen mogen een mailtje met hun adres sturen naar koophoekje@sigs.be ;  op die manier komt dat meteen ook bij de postmeester terecht, en gaan die pakketjes zeer efficiënt meteen verstuurd worden ;-)

Alle anderen kunnen natuurlijk al dat moois ook nog bekomen via het koophoekje. Ik zeg er meteen al wel bij om eventjes geduld te hebben, de website is nogal traag, maar ik doe er al het mogelijke aan om die op snelheid te krijgen (hoewel dat nog eventjes zal duren, vrees ik...) :-S

---

To celebrate the launch of Sig!s website, with portfolio of my work and the gift corner, Sig!s blog had a party week a while ago. Now, the time has come to announce the winners of the three give aways during that week!

The names were blindly pulled out by a very cute and innocent childrens hand (that, as we speak, grabs in my face and pulls off my glaces - not so innocent after all!)
Even though I could have selected the winner of the To Do list give away by selecting the most chaotich person, based on the sublime comments, I'll keep to the names my son chose.

Here are the lucky ones:
the postcards go to Eve(n) genaaid
the To Do-list goes to Een nieuwe jurk
and the Sig!s poster goes to Marleen!

The lucky ones can send an email with their address to koophoekje@sigs.be. That way, my personal postmaster will be alarmed and send over the parcels right away!

All the other ones can still purchase all kinds of Sig!s stuff through my gift corner. Let me tell you to practice a healthy dose of patience while visiting the website, it's rather slow... I'm putting in all my efforts to get it up to speed! (but I'm afraid it will take some time...)

Reacties

  1. Mijn pakje kwam gisteren aan en ik ben echt superblij ermee!
    De to do-lijst is prachtig geprint, mooie kwaliteit papier.
    De lijstjes komen zeker van pas!
    (En ook zo'n mooi handschrift op de envelop!)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts