Sig speelt in de zandbak

Met dat oh zo schone weer is 't moeilijk om niet buiten te werken, hoewel het soms een beetje te veel van 't goede is. En buiten is er nog zoveel te doen. De moestuin wordt overweldigd door onkruid, de plantenbedjes ondergaan hetzelfde lot, het gras woekert...
En zo ook ons terrasje:

Ik had ooit die stenen er gewoon ingelegd om te zien hoe ik het zou doen.


En soms zijn wij snel tevreden, waardoor we dat twee jaar zo lieten liggen.
En toen zag je dat terrasje amper nog liggen.


Dus werd het tijd om het ne keer "voor echt" te doen: stenen eruit (wat een hard labeur was met al dat gras!), antiworteldoek erin, zand erover.


En aangezien ik zelden nog aan één stuk door kan werken, meng ik nu stukje per stukje wat cement onder het zand, om toch die stenen in stabilisé in te bedden. En zo lijkt het voorlopig dus op mijn eigen zandbak om in te spelen, wat best leuk is met dit weertje :-)

De "voor" en "tijdens"-foto's heeft u nu gehad. Eens zien hoe lang het wachten is op de "na"...

Reacties

Populaire posts