Bingo!

Binnenkort trekt manlief weer naar het warme Spanje op expeditie. Ik begon lichtjes de druk op te drijven om  te zorgen dat het huis tegen dan "af" was. Hij maakte er zijn eigen deadline van: als verjaardagscadeau zorgde hij dat Het Leemniscaat onze buitengevel zou komen pleisteren met traskalk.

Nu herinner je je misschien nog het geval met het ingeleemde stopcontact. Laat me u zeggen: we klokten af op niet minder dan vijf - VIJF - ingeleemde stopcontacten. Niet dat we hen dat kwalijk nemen, de eerste laag leem werd er aan een hels tempo door gewerkt om op vier uur alle leem ertegen te krijgen. Ze hadden namelijk lichtjes over het hoofd gezien dat we al in het huis wonen (met twee kinderen) en het dus niet echt te doen was om ons 4 dagen in de modder te laten zitten tot ze verder konden werken. 
Daarbij was het nog wel dolle pret, die zoektocht naar de verstopte stopcontacten.

Dus, nu vrijdag verwachten we Het Leemniscaat opnieuw. En nu ben ik voorbereid. Samen met Tibe bracht ik de stopcontacten en aanverwanten in kaart. 
Letterlijk.
We maakten er een bingo-spel van.


Tibe tekende en knipte de kaartjes, ik deed de belettering (een tekende het logo van Het Leemniscaat over). 
We zijn er klaar voor. 
De vraag is alleen: wie gaat er winnen? 


Reacties

Populaire posts