Terug van eventjes weggeweest

Zo, ik vind dat ik genoeg "vrije" tijd genomen heb nu het nieuwe jaar gestart is.

Dit weekend was er weer een blogmeet, dit keer in Antwerpen. Ik heb deze editie aan mij moeten laten voorbij gaan, wegens veel te drukke weekends. Ik ben heel benieuwd om de verslaggeving van alle deelnemende blogs te volgen!

De voorbije weken kriebelde het weer enorm om terug te naaien. Sinds de geboorte van Tibe staat mijn naaimachine het grootste deel van de tijd maar wat stof te vergaren, maar nu begon het dus echt te kriebelen. Spijtig genoeg werd mijn enthousiasme altijd de kop ingedrukt zelfs nog voor ik mijn naaimachine van onder het stof kon uithalen... Voorlopig nog geen resultaten dus, hoewel ik (tegen mijn principes in) net stof ben gaan kopen...

Maar tijdens de voorbije blogloze weken maakte ik een lijstje op van wat er in 2014 nu al op het programma staat dat de moeite is om - als de tijd rijp is - te delen op deze blog. En toen besefte ik dat dat vooral tuinplannen zijn. Maar zoals ik al zei kriebelt het weer om te naaien, dus ik hoop dat ik mijn aantal naaisels van vorig jaar (euhm... een stuk of 4, als ik kleine prulletjes meetel!) kan overtreffen.

Eén van mijn plannen is om elke maand foto's van dezelfde plekken in de tuin te tonen. Weet je nog dat het vorig jaar zo'n strenge winter was? Op enkele tuinblogs werden er dan foto's van bijvoorbeeld maart 2012 vergeleken met maart 2013 en dan viel je achterover hoe lang de natuur een achterstand had opgelopen.
En het leek me interessant om ook voor mijn tuin, die nog steeds volop in aanlegfase is, een groeiproces vast te leggen.

Hier dus de eerste editie, van midden januari 2014:
















Reacties

  1. Spijtig dat je er niet bij was, maar een volgende keer (Leuven of Gent) moeten we elkaar zeker ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts